Menu
       Dane techniczne
       Prototypy
       Dolot powietrza
       Gaźnik
       Koło zamachowe
       Głowica
       Zmiana faz rozrządu
       Linki
       Strona główna
       Kontakt
 
 

DANE TECHNICZNE


rodzaj silnika czterosuwowy, o zapłonie iskrowym, chłodzony powietrzem
ilość cylindrów 2
pojemność skokowa 594 cm3 652 cm3
prędkość obrotowa przy
maksymalnej mocy
4800 obr/min 4500 obr/min
prędkość obrotowa
momentu maksymalnego
3000 obr/min
skrzynia biegów mechaniczna 4-biegowa, biegi II,III,IV synchronizowane
opony 135 x 12 SR
ciśnienie w oponach koła przednie 0,14 MPa
koła tylne 0,20 MPa
masa samochodu gotowego
do jazdy
600 kg
obciążenie maksymalne 320 kg   lub   4 osoby + 40 kg
maksymalna masa przyczepy z hamulcem - 400 kg
bez hamulca - połowa masy własnej
zdolność pokonywania
wzniesień
na I biegu - 28 %
na II biegu -    %
na III biegu -    %
na IV biegu -    %
na wstecznym biegu - 30 %
na I biegu - 25 %
na II biegu - 15 %
na III biegu - 8,5 %
na IV biegu - 4,5 %
na wstecznym biegu - 30 %
prędkości
(minimalne...maksymalne)
na I biegu - do 30 km/h
na II biegu - 13...50 km/h
na III biegu - 21...80 km/h
na IV biegu - 27...105 km/h
na wstecznym biegu - do 25 km/h
hamulce hydrauliczne, bębnowe działające na 4 koła o niezależnych
obwodach kół przednich i tylnych.
chłodzenie powietrzem, za pomocą dmuchawy promieniowej
średnie zużycie paliwa 5,2...7,2 dm3/100 km
średnie zużycie oleju 0,4...0,7 dm3/1000 km